Home


Monday, December 5, 2011

Just Mengalah

I went through a lot in my past
I lost so many things I hold dear once
and because of that, today doesn't feel as bad


so I prefer taking the backseat and step down from the stage.
"biar la aku mengalah, tak apa, what else I got to lose kan? I lost so much already"
memang itu sahaja yang bermain dalam fikiran aku.


ah campur-campur pula bahasa aku ini,buruk benar perangai, maklum lah tidak bijak grammar dalam bahasa Inggeris dan juga tidak tinggi ilmu tatabahasa Bahasa Melayu
therefor, today we do some rojak-ing. 


back to our main point, 
bedasarkan apa aku sudah lalui sebelum ini, aku rasa it made me care less
I became the person who prefer being alone
jadi lone ranger la katakan.




jadi biar lah aku mengalah, ambil lah semua yang ada.
tinggalkan la kekosongan pada aku. aku tidak kisah.
barangkali aku sudahpun hilang hati sendiri.

No comments: