Home


Wednesday, November 30, 2011

Cemburu sedikit

cemburu juga lihat kawan sambut hari lahir kawan
bukan cemburu yang jahat jahat itu, 
tapi tak apa lah, aku sendiri bukan suka pun sambut hari lahir sendiri

sebenarnya tak tahu apa mahu tulis jadi merapu la pasal kejadian paling terkini

Tuesday, November 29, 2011

penat bhai

penat la kalau nak tiap hari macam gini, asyik aku je nak mengalah, kau je nak menang. Hati kau je orang lain kena jaga. Macam bagus sangat tak mengalah konon. Bodoh kot kau.

Monday, November 21, 2011

A smile

I manage to make one of my most treasured friend smile 

nothing can make me feel better than to know my friend smiled because of me :D

Saturday, November 19, 2011

for MUADZ with lots of Hearts



19.november 2011 
Happy 20th Birthday Muadz. I hope you see this. 
This is the only thing I can gave you since you far away.
Sayang Muadz :D

Wednesday, November 16, 2011

stranger la dol!!!

pick up it's phone


and answer it's friends


"aku tengah makan ni hah, dengan member aku"




teeeeetttttt!!!! WRONG~!


correction! your forgot one stranger there! pfft!

Tuesday, November 15, 2011

fikir berang kau je,
Berang orang lain kau tak tahu.
Selama nie sabar je aku dengan kau
Biadap bukan main.
Siot punya internet!

Monday, November 14, 2011

aku tahu kau tidak kisah

tetapi

tolonglah, tak perlulah kau hipokrit dengan diri sendiri dan orang lain

hmmm

kenapa nak la nak pura-pura ya?
kenapa la nak sorokkan perasaan sebenar?

memang baik kalau simpan perasaan sebenar semata-mata tak mahu kecilkan hati orang
tetapi bukankah itu lagi menyakitkan jika satu hari rahsia itu terbongkar?

itu lagi menyakitkan dari katakan secara bersemuka :

"AKU BENCI KAU!"

baik jujur daripada menipu.

Tuesday, November 8, 2011

Granted

I do not care if I were to be taken for granted by other people,
yes I mean it hurts sometimes and perhaps most of the time,
I can still bare that,
but I can't bare for granted the people I hold dear. the people around me.

it's okay if you don't really give a damn about myself.
but I just cannot do that back towards any of you.

I am...

  AN ANNOYING BRAT!

Monday, November 7, 2011

I envy

I don't really envy people with fame


I don't really envy people with money that much too


I don't even bother to envy people with their amazing possession


but I do envy..


people with good friends around them

Ideal!


I know I am not the ideal person to befriend with

at the very least I try to be one


Saturday, November 5, 2011

Tuesday, November 1, 2011