Home


Thursday, October 13, 2011

Love Less Lor


Nak tahu kenapa aku tidak ada kekasih?

Ini sebabnya :

Mula-mula, tak laku barangkali, maklum la tidak kacak, tiada berduit, pandai pun tidak la sangat

kemudia, orang kata aku jual mahal(?!)

lepas itu mungkin kerana aku pemalu dan juga kekok bila mahu berinteraksi dengan orang asing dan tidak berapa kenal

ada pula mungkin sebab aku malas


tapi yang aku pasti, aku tidak berkekasih sebab aku simpan rasa sayang dan cinta ini kepada bakal isteri ku di masa hadapan.




tunggu bila sudah bekerjaya, berumah, bekereta dan bila mampu baru fikir pasal cinta dan kahwin, buat masa sekarang biar lah.


2 comments:

daYahmcCartney said...

i should be like youuu.
any tips? esp from peer pressure angle. :)

Hafiy Halim said...

There is no tips in these love things.
and if any it won't be coming from me
this kind of thing we just know it, we feel it in our hearts

hidup ini bukan senang kn,
jadi bukan selalu indah,
therefor we should learn to cherish the time we feel happiness as we obtain them