Home


Thursday, February 24, 2011

Pandang-an

suatu situasi fantasi semasa di dalam kelas
(keadaan kelas ini memang benar, reaksi sahaja fantasi minda)

pekara ini tiada kaitan dengan yang hidup mahupun yang telah tiada


satu pembentangan dari kumpulan 8 selesai




Prof A : Baiklah, ada sesiapa yang mahu bertanya dan beri pandangan?


Student Macho angkat tangan


Student Macho : saya nak beri pandangan saya


Prof A : Bagus, silakan


Student Macho : aku pandang kau nie kan....... kecik besar kecik besar jer! hahahahahahahahahahaha !!


Prof A : o_0 !!


Pembentang kumpulan 8 : memang banggang budak ini    =___=" 

5 comments:

Hafeez Hamdan said...

:D

af3b_p!LaH said...

haha..
pe cer ni?

Hafiy Halim said...

haha
xder, aku berlawak dgn kawan aku
tp situasi nie x berlaku la
cuma berlaku dalam anggan2 jer
haha

*47!k@# said...

lah..haha..berangan je ke??egt cter tol..hebt ckp ngn rof cmtu~haha

Hafiy Halim said...

x buleh la dgn prof mcm tue
biadap dan bodoh nama nyer