Home


Tuesday, January 11, 2011

Kejadah Punya Mimpi

Ada lah masa itu, entah bila kah, aku mimpi benda yang tidak masuk akal macam biasa( fantasi sangat kepala otak aku ini)
dalam mimpi aku memang sedap sungguh karate dan membelasah watak watak sampingan yang belagak jahat ini
lawan boss memang susah lah, tak syiok la kalau lawan boss senang sangat


dalam mimpi aku ini selain membelasah orang aku ada kebolehan untuk terbang, macam mana entah, levitate bukan, terbang macam itu sahaja lah


dalam mimpi ini seorang rakan yang aku sangat ambil berat turut bersama, dalam mimpi aku teserempak dengan beliau, dan di sebabkan situasi yang merbahaya aku bawa dia bersama aku terbang ke tempat yang selamat




yang aku hairan, larat puler aku terbang bawa member dibelakang aku, 
kawan aku ini sasa dan gagah orangnya ( bukan gemuk tapi sedap badan nyer )  dan aku puler tidak lah sebesar mana ( tidaklah kurus, sedap juge kot badan kuh? )