Home


Thursday, January 27, 2011

Keghairahan Aku

memang bukan rahsia aku suka melukis
kalau ada kertas kosong pasti akan aku penuhkan dengan lakaran
aku melukis ikut mood juger

adik sedara aku pernah tuju satu soalan pada akudia soal kenapa aku tidak mahu jadi pelukis atau cartoonist sedangkan aku sangat suka melukis

aku pun buntu mahu menjawab soalan itu
kenapa?
aku pun tidak pasti

memang dalam diri aku simpan niat mahu dan seorang pelukis kartoon
tapi aku simpan jauh jauh dalam diri aku
mungkin aku kurang pengalaman dan tidak mendapat peluang untuk mengunakan kelebihan ini

memang selama ini aku belajar sendiri macam mana melukis
tapi aku masih tidak cukup arif dengan kelebihan sendiri

1 comment:

zettzetty said...

me too. i wonder why you choose not do somethin related to art.

u're undeniably a great artist !

lama tak jenguk :P