Home


Friday, December 30, 2011

hebat!

hahaha! Terkilan sungguh aku hari ini. Sungguh terkilan! Sedangkan aku juga antara kenalan pertama kau, tapi dalam beberapa tahun ini we both barely speak anything. Haha! Hebat! Sangat hebat! Hahaha. I can't stop laughing and asking why? Haha.

Even Facebook Aps is making Fun of me

Untitled

tadi waktu solat jumaat aku ada terfikir.
terimbau kisah lama di dalam otak


aku teringat bahawa aku pernah berdoa kepada Allah supaya dikurniakan aku seorang teman 
seorang teman untuk menemani aku sewaktu susah
untuk bersama-sama tatkala waktu gembira


seorang teman yang memahami diri


aku pinta untuk seorang, tapi dalam beberapa tahun aku di kurnia kan dengan ramai sahabat
setiap mereka ada peranan penting dalam hidup aku
setiap mereka bererti bagi aku,


tapi, aku masih tamak, aku masih mahu seorang teman yang betul-betul aku buleh luahkan segala isi hati,
seorang teman yang akan berkongsi masalah beliau sama aku


aku pernah juga pinta untuk Tuhan kekalkan persahabatan aku dengan sahabat-sahabat
tetapi ada juga yang tidak dikurniakan.
tahun lepas seorang kawan aku dari zaman sekolah hilangkan diri
heh! beliau marah aku berkawan sama kekasihnya, sedangkan aku kenal kekasih dia sebelum aku kenal dia
mungkin itu salah aku, aku saja mahu beri hadiah hari lahir beliau melalui kekasih beliau
apakan daya, dia salah sangka mungkin dan fikir aku cuba dekatkan diri sama kekasihnya
maaf lah, saya bukan orang jenis itu
akhir cerita, aku pula terima padah.


tak apa, kalau itu dia mahu, itu yang akan aku buat.


barangkali semua ni memang salah aku
jujur aku kata, aku mungkin seorang yang bising tetapi aku tidak pandai bergaul sama orang
pernah ada kawan aku cakap aku ni bias, memilih
waktu dengan orang lain aku banyak saja cakap, tapi dengan dia aku sering diam
tapi kawan aku tak tahu, selalu dengan orang lain pun aku diam juga bila aku tak tahu macam mana nak bergaul
bahawa aku selalu jalan paling belakang sekali sementara kawan yang lain bersembang
tapi kawan aku lupa, dia pun kurang bercakap sama aku
barangkali sebab aku memang membosankan. haha itu hakikat


bila fikir balik, aku sedar aku ni bukan nya penting sangat buat sesiapa dalam dunia ni
aku ni jenis orang yang orang akan kenal waktu itu sahaja, tapi akan lupa keesokan harinya
aku sedar tu
dan aku tak menolak hakikat itu
pada keluarga sahaja aku mungkin ada makna
tapi pada orang lain aku mungkin sekadar kenalan atau orang asing
aku nampak semua tu, tapi ada masa aku cuma mahu rasa di terima.


asyik bermain dalam otak aku,
pada orang lain, pada kawan-kawan aku, aku ni siapa?
apa aku buat mesti ada salah, mungkin aku memang tak pandai berkawan 
cuma simpan anggan-anggan semata-mata


banyak kali aku fikir, untuk melangkah pergi
aku fikir bahawa kalau aku pergi pekara mungkin akan jadi lebih baik untuk kawan-kawan aku


aku memang ada banyak kawan, benar!
setiap fasa hidup aku akan aku kenal ramai orang
tapi mereka tidak kenal aku.




aku tak tahu kenapa aku merepek macam ini
ya! mungkin aku kurang siuman dan bodoh
tapi sejak beberapa hari asyik ini bermain dalam fikiran aku
asyik ini sahaja yang aku ingat pada malam hari tatkala aku tidak dapat tidur




mungkin kau dengan aku tak patut berkenalan.





My question

If you were given the chance to go back in time to the time before we met


would you had wish you had not known me?

Tiru

"One question. One chance. One honest answer.

Before 2011 ends, you can ask me any ONE question and I'll answer it truthfully, no catch. 

ONLY one question and please do it inbox style. "




ada perasan kawan kawan anda buat begini pada facebook mereka?

aku ada perasan kawan aku buat, jadi aku ada tiru dan ikut ikut juga.

tapi maklumlah sebab aku tidaklah dikenali ramai dan diingati orang jadi tiada siapa yang tanya pada aku pun. haha. sedih la konon kan aku nie (abaikan sahaja aku)

tapi ceritanya aku perasan kawan aku buat,

jadi aku mahu tanya, tapi aku risau pula, lantas aku tidak jadi tanya.

sebelum ni aku pun da memang banyak menjengkelkan beliau, jadi aku tak mahu la buat begitu lagi.

sekian. penat ulang kaji sebenarnya nie.

tambahan bukan siapa pun nak baca blog buruk aku nie. haha

Pouring Rain Pour Down on me

there are times when I really need someone by my side

he or she does not have to say anything, but just be there by my side

but I never able to find one just yet.

so I stand in the pouring rain all alone

the rain never seem to stop

the sun never seem to come up

the rainbow never show up

Thursday, December 22, 2011

Sikit lagi

Sikit sahaja lagi


kemudian saya sudah buleh mula ulang kaji pelajaran


harap tak ada banyak halangan untuk ulang kaji 


final sudah dekat ni!

Wednesday, December 21, 2011

Last Birthday

I forgot to mention this,
During my last birthday when I reached 20 years old
I got celebrated after so long by my family including my auntie
I don't remember when the last time I got a cake to celebrate my birthday, but I'm sure it was long long time ago.
Usually people got one cake to celebrate their birthday, but that time was special because I received 3 cakes that time!


to be honest I am not the type to really care of my own birthday, but I have to admit it felt nice to have a candle sticking from a cake waiting for you to blow the fire out of it.
it is nice to feel appreciated and to feel you really exist now. 
and to add more of that I usually conceal my birthday from the people around me, so I usually avoid putting my birthday out in facebook blog or mostly anything if possible.


that is just how I am. haha. guess you can say I am a weird kid.


nevertheless I would like to thank everyone for wishing and celebrating my last birthday especially to my family and peeps. Thank You very much. I love all of you from the bottom of my heart and always will.


p/s: so far my birthdays fall the same day as the holidays, so my peeps usually didn't notice. hehe

Tuesday, December 20, 2011

Cold Cold Wind

When there is a fight between two friends, usually the effect fell to the near surrounding peeps
in this case, they sometimes need to choose sides even if they don't want to.




but nevertheless, the cool kid who always wins. So if you a geek like me, you better just give up. 






sejuk sungguh hari ini. tatkala ini hujan turun dan angin bertiup bawa bayu sejuk masuk ke kamar.

Adjusting




Since I am the one who choose to be this way,
I need to adjust myself to be familiar with being neglected and lied too
I'll take the baby steps until I can fully adjust 










Santapan Minda

untuk tatapan umum dan sebagai iktibar pada diri sendiri :


disebabkan aku sempat belajar sebelum peperiksaan Bakteriologi, alhamdulillah aku mampu mencapai B+




malangnya aku tidak belajar sebelum peperiksaan Imunologi, malah lupa waktu itu ada peperiksaan, lantas aku hanya dapat D




sekian.

Bisu Dan Buta tapi tidak Pekak

Ye aku akan bisu, saya akan jadi buta sekiranya seseorang itu muncul di depan saya
bukan kerana ingin menyisihkan dirinya pada aku 
tetapi untuk menghilangkan diri sendiri kepada dia.
berapa lama sudah begini? dah lebih sebulan rasanya.

ada orang tanya pada aku " tak baik lagi ke? "
aku cuma senyum sahaja.

kenapa aku macam ini ye? itu ke yang kalian mahu tahu?
mudah tetapi rumit mahu terangkan,
aku buat begini sebab beliau yang mula asingkan diri,
justeru secara spontan dan automatik aku akur dengan apa yang dia mahu
sebab itu sampai sekarang begini.

semua aku buat semata-mata akur dengan apa yang dimahu dahulu.
jadi sebab itu aku diam apabila bersama beliau, hanya jawab bila ada pekara yang perlu
butakan penglihatan apabila beliau ada diberdekatan.
tetapi aku belum mampu tutup telinga, jadi apa yang berlaku sedikit sebanyak aku masih tahu walaupun tak seberapa jelas.

malangnya, aku ada kekesalan, tempiasnya kena pada rakan yang lain.
aku yang patutnya petah bercakap akan jadi pendiam.
bila sering ketawa aku hanya akan tersenyum.
bila ada upacara khas buat rakan aku cari alasan untuk larikan diri.
sentiasa mencari alasan untuk larikan diri.
lemah sungguh aku.

niat bukan nak sakitkan sesiapa, malah tak teringin nak susahkan sesiapa.
aku tak kisah kalau seorang diri sahaja tangguh sakit dan sebagainya tapi kalu buleh tak mahulah orang lain jadi mangsa.
jadi biar aku tangguh derita sahaja. kalian tak perlu fikir macam-macam.

senang cerita aku belum mampu jadi insan mahupun kawan yang baik lagi.
jauh sama sekali. sebab aku tampak lebih pentingkan diri sendiri.

Wednesday, December 7, 2011

Malu

pernah tengok iklan seorang wanita tak bermaya tak?

perempuan itu letih dan bila nak tolak pintu tak dapat-dapat,
sekali ada lelaki datang tarik pintu itu.
malu perempuan itu tambahan lagi ada budak usha beliau.
iklan makanan kecerdasan itu



senang cerita aku pun jadi seperti wanita itu juga, punya penat tolak pintu makmal
sekali kene tarik, malu aku,
tambah malu lagi bila ada pula kawan perempuan yang nampak

tiap kali nampak muka aku gerenti gelak.

betul tak mira?? haish~  

I am so ashamed 

Story of Farah told by Bella stolen by Hafiy

kebetulan hari ini aku terdengar cerita dari Bella, merupakan classmate saya di Universiti
ceritanya pasal kawan kami seorang lain bernama Farah.

cerita beliau mampu buat saya ketawa dalam diam. macam ini ceritanya :


tak salah. bella mungkin sedang memandu kereta atau menunggang motorsikal dengan membawa farah sebagai penumpang ataupun pembonceng


tiba-tiba,


"AAAARRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!"


farah menjerit, 


terkejut si Bella, lantas bertanya dengan risau dan keliru


"KENAPA FARAH?!!"


kemudian farah menoleh ke sesuatu arah dan berkata,




"Ada lembu~~"




saya pasti Bella sidikit angin semasa itu. Dengan nada sinis beliau balas


"A'ah! Cantik Lembu tuh"

Perubahan itu elok

Sesetengah mengatakan perubahan itu pekara yang baik sebenarnya
mungkin pekara itu benar. 

ada satu situasi dalam kehidupan aku yang dapat membuktikan hal ini

setelah berjauhan aku dapati kawan aku itu tampak lebih rajin, lebih rajin ke kelas, tidak lagi ponteng dan sebagainya.
jadi ini membuktikan perubahan tertentu boleh membawa kebaikan

tambahan pula, ini membuktikan aku adalah pengaruh yang buruk terhadap beliau.
kerana semasa dengan aku beliau sedikit malas, tetapi setelah berjauhan beliau makin bagus

dengan kata lain perlu terus begini la.

Tuesday, December 6, 2011

Sungguh! Aku Jujur


Bak kata cik misteri 505 yang rajin mengunjungi blog in (terima kasih sangat-sangat) :

dia beritahu saya ada banyak kawan yang baik di sekeliling,

alhamdulillah itu memang benar,

malangnya kawan-kawan yang baik mengelilingi saya itu menpunyai kawan yang sangat teruk 

ya saya mengata diri sendiri, saya jujur mengatakan saya memang kawan yang teruk






sekian. jauhi la diri ini 

Monday, December 5, 2011

Just Mengalah

I went through a lot in my past
I lost so many things I hold dear once
and because of that, today doesn't feel as bad


so I prefer taking the backseat and step down from the stage.
"biar la aku mengalah, tak apa, what else I got to lose kan? I lost so much already"
memang itu sahaja yang bermain dalam fikiran aku.


ah campur-campur pula bahasa aku ini,buruk benar perangai, maklum lah tidak bijak grammar dalam bahasa Inggeris dan juga tidak tinggi ilmu tatabahasa Bahasa Melayu
therefor, today we do some rojak-ing. 


back to our main point, 
bedasarkan apa aku sudah lalui sebelum ini, aku rasa it made me care less
I became the person who prefer being alone
jadi lone ranger la katakan.




jadi biar lah aku mengalah, ambil lah semua yang ada.
tinggalkan la kekosongan pada aku. aku tidak kisah.
barangkali aku sudahpun hilang hati sendiri.

sigh~~



The unresolved problems within. haish!



Wednesday, November 30, 2011

Cemburu sedikit

cemburu juga lihat kawan sambut hari lahir kawan
bukan cemburu yang jahat jahat itu, 
tapi tak apa lah, aku sendiri bukan suka pun sambut hari lahir sendiri

sebenarnya tak tahu apa mahu tulis jadi merapu la pasal kejadian paling terkini

Tuesday, November 29, 2011

penat bhai

penat la kalau nak tiap hari macam gini, asyik aku je nak mengalah, kau je nak menang. Hati kau je orang lain kena jaga. Macam bagus sangat tak mengalah konon. Bodoh kot kau.

Monday, November 21, 2011

A smile

I manage to make one of my most treasured friend smile 

nothing can make me feel better than to know my friend smiled because of me :D

Saturday, November 19, 2011

for MUADZ with lots of Hearts



19.november 2011 
Happy 20th Birthday Muadz. I hope you see this. 
This is the only thing I can gave you since you far away.
Sayang Muadz :D

Wednesday, November 16, 2011

stranger la dol!!!

pick up it's phone


and answer it's friends


"aku tengah makan ni hah, dengan member aku"




teeeeetttttt!!!! WRONG~!


correction! your forgot one stranger there! pfft!

Tuesday, November 15, 2011

fikir berang kau je,
Berang orang lain kau tak tahu.
Selama nie sabar je aku dengan kau
Biadap bukan main.
Siot punya internet!

Monday, November 14, 2011

aku tahu kau tidak kisah

tetapi

tolonglah, tak perlulah kau hipokrit dengan diri sendiri dan orang lain

hmmm

kenapa nak la nak pura-pura ya?
kenapa la nak sorokkan perasaan sebenar?

memang baik kalau simpan perasaan sebenar semata-mata tak mahu kecilkan hati orang
tetapi bukankah itu lagi menyakitkan jika satu hari rahsia itu terbongkar?

itu lagi menyakitkan dari katakan secara bersemuka :

"AKU BENCI KAU!"

baik jujur daripada menipu.

Tuesday, November 8, 2011

Granted

I do not care if I were to be taken for granted by other people,
yes I mean it hurts sometimes and perhaps most of the time,
I can still bare that,
but I can't bare for granted the people I hold dear. the people around me.

it's okay if you don't really give a damn about myself.
but I just cannot do that back towards any of you.

I am...

  AN ANNOYING BRAT!

Monday, November 7, 2011

I envy

I don't really envy people with fame


I don't really envy people with money that much too


I don't even bother to envy people with their amazing possession


but I do envy..


people with good friends around them

Ideal!


I know I am not the ideal person to befriend with

at the very least I try to be one


Saturday, November 5, 2011

Tuesday, November 1, 2011

Monday, October 31, 2011

Gags : rama-rama terbang sana sini

Aku sedang duduk-duduk di meja sewaktu kenduri bersama ibu dan adik beradik waktu ini dan kami kelihatan seekor rama-rama flying by, tiba-tiba datang buah fikiran :




Orang dulu-dulu kata kalau ada rama-rama masuk rumah,


itu petanda ada orang atau tetamu mahu datang ke rumah


tetapi, apa akan jadi kalau...


rama-rama masuk rumah, terbang sana-sini sekali terlanggar kipas lalu mati?


kira itu petandanya ada tetamu datang dan merayap di rumah kau akan mati gitu?

YOU!



THERE WILL ALWAYS BE SOMEONE MORE GOOD LOOKING THAN YOU

THERE WILL ALWAYS BE SOMEONE WHO IS SMARTER THAN YOU

THERE WILL ALWAYS BE SOMEONE WHO HAVE EVERYTHING THAT YOU WANT TO HAVE

THERE WILL ALWAYS BE SOMEONE WHO WILL ACHIEVE HIGHER THAN YOU

THERE WILL ALWAYS BE SOMEONE BETTER THAN YOU IN EVERYTHING

BUT...

NOTHING CAN KNOW YOU BETTER THAN YOURSELF


Heart Content

Its okay not to spill your hearts out.

some things are not meant to be shared, and some just fill better kept alone to only yourself

so don't feel bad about it. It is your choice after all.

Friday, October 28, 2011

A word of advice

Make sure not to be too nice to other

they tend to be ungrateful, they simply don't appreciate you,

instead they may just see you as a tool just for their selfish gains

Don't argue with them,

they tend to dig up old stories just to take you down,

even then they still don't think of your welfare but only their own





Life contain some nasty people at hearts mask with such innocent and purity.
so be careful who you befriend with. As my dad keep telling me, choose you friend accordingly.
pick the one who could lead you to the right path, avoid the people who might corrupt your life.
You should bare much patience, if you still intend to befriend such people.
and a strong heart. 

The dark knight



The only thing I like about Batman is that he is.....


freakin' shit rich!




pergh! sunggkit! hebat benar kau!!

Sunday, October 23, 2011

Kids...( shake head )

I like kids 
That is true
but I only like the one that are well mannered good and friendly
not to mention cute! (that is not a real factor)

but there are some kids I despise
like the one who give a shitty attitude!

Saturday, October 22, 2011

25 Things Random Giveaway by Penmerah.com

anigif penmerah anigif penmerah


saya nampak Fadzlina buat ini jadi saya ikut sahaja
haha
sebab tak pernah buat, cuba la sekali sekala. he he :D


oh! saya kene tag orang ler :


Amirul
Dayah 
Elly
doodle pun nak?? ahaks


jom ler join. hehe
klik jer banner nanti

The sky bursting colours

I do not carry much of these happy memories inside me
there not much amazing stories to be told from me
nothing out of the extraordinary nor tremendous either 
just plain and average

but tonight I manage to add one more piece of memory
perhaps it ain't much for other people but it does meant a lot for me
I was able to see a glimpse of happiness and feel a scrap of amazement

I was able to see fireworks.
I was able to see them launch directly in front of me in close distance
It was a remarkable sight
My heart felt a bit elevated from the outstanding scene

Thank you for the gift.



Tuesday, October 18, 2011

gila cuak!


Orang kata aku bijak dalam bahasa inggeris 
dan hebat bebicara dalam bahasa asing itu juga
tapi sebenarnya tidak, kerana hari ini aku ada mock interview, 
dan aku bagai nak gila kene panic attack


A word of acknowledgement

Every human want that, acknowledgement.
may it be just a bit or a big one. everyone has it, so do not expect to lie to me you have none

let me justify, acknowledgement can be anything from a simple thank you to a street named after you.
it could be anything really, acknowledgement can come in many form, a pat in the head, a kiss on the cheek, a tender hug, even a comforting smile.

everything we did even if we tell the people that we are doing everything without anything in return, 
but truthfully we earn for some acknowledgement. A smile would be enough.
We seek others acknowledgement in order just to fell alive. Just to fell a bit appreciated and special.

This also imply to myself. Since I was a kid I always wanted to capture my father's attention, I am not a bright kid so gaining such attention is kinda bothersome but instead I always end up capturing his attention with making him angry *giggle*
let truth be told even when I am all grown up I still look up to my dad, and earn for his acknowledgement : 

a pat in the head. 

That would be enough. no other material in the world can replace the feeling when I have a pat in the head from my father.

and one more from a friend, he may not know that I truly care for him, and perhaps he don't even bother what would happen to me if anythings ever happen. It is possible he won't even remember me some point in time.
but yet I always seek for some approval. To be honest I don't really know what I am expecting, perhaps for just him accept me and acknowledge me a friend till the end not just someone he knows during his time in University or what so ever.

but yet, 

"don't expect you can make everyone to like you. Don't expect you can force them to be your friend"
like what he said. I can't expect anything for nothing

So people, when you did something for a friend, your siblings, parents, cousins, aunts and uncle, give them your acknowledgement for them.

the very least leave them your beautiful smile. 

Acknowledge!

Talking Machine!

Ini entry ke tiga dalam masa kurang dari 1 jam hari ini.
ini kira sahaja nak cakap-cakpa sikit.
aku ada banyak mahu cerita, bukan luah, kerana aku tidak suka beritahu masalah aku pada orang lain
instead aku becerita.
tak kisah la cerita apa, aku buleh cakap non-stop dari satu topik ke satu topik yang lain

cuma masalahnya aku tiada kawan yang sanggup dengar celoteh aku sedemikian.
ada sahaja kawan, tapi kawan untuk luangkan quality time.. entahlah ada ke tidak aku nie

aku patut bela pet dan kemudian becerita pada beliau setiap hari,
biarpun orang kata aku gila, asalkan aku tidak kacau hidup kau.

Nostalgiceae

I am being a bit sentimental at the moment.

I have a conversation with a friend, we talks about many things, and at some point we got a bit nostalgic about our past.
So digging up memories and spill them up as stories.
It was fun but somehow when the story came back to us, about  how we knew each other,
It seems that only I remembered the whole story clearly.
I won't blame anyone when other people have loads more things to remember so it's okay to forget is it?

but I am just a bit offended when you can remember about someone else but forget about me.
nevertheless that is life, we can expect our wishes to be fulfilled all the time.

So I accept that fate of mine.but no need to worry, I am okay and fine.
for a piece of happiness there is always a high price to pay.

Jangan Janji



Manusia ini suka buat janji mereka belum pasti boleh simpan.

Susah ya nak jujur pada diri dan orang lain?

Bila janji tidak dapat ditunaikan, akan ada yang bersedih.



Thursday, October 13, 2011

Love Less Lor


Nak tahu kenapa aku tidak ada kekasih?

Ini sebabnya :

Mula-mula, tak laku barangkali, maklum la tidak kacak, tiada berduit, pandai pun tidak la sangat

kemudia, orang kata aku jual mahal(?!)

lepas itu mungkin kerana aku pemalu dan juga kekok bila mahu berinteraksi dengan orang asing dan tidak berapa kenal

ada pula mungkin sebab aku malas


tapi yang aku pasti, aku tidak berkekasih sebab aku simpan rasa sayang dan cinta ini kepada bakal isteri ku di masa hadapan.




tunggu bila sudah bekerjaya, berumah, bekereta dan bila mampu baru fikir pasal cinta dan kahwin, buat masa sekarang biar lah.


Wednesday, October 12, 2011

Simply Foreign



This is what happen when you don't pay attention in class :





there is a new teacher in class, a foreign perhaps, because obviously he is not Melayu 



Teacher : can anyone tell me the 'tutal'?

Student : huhhhh????

Teacher : can anyone tell me the 'tutal'???

Student : WHAT??!! We ain't seeing no turtle!

*actually the teacher wanted to say total but let just say his English is influenced to much by his own accent




Teacher : Do no one have seen a rice plant??





Friday, October 7, 2011

one to many

Untung laa  orang ada seorang kawan baik, 


aku tiada seorang kawan baik, aku ada banyak saja

Snowed Deep Under



I have my work cut out for the whole semester. Thus the lack of attention to somethings.



Saturday, October 1, 2011

Delighted story from behind(?)



observe and analyse the picture carefully : what can you see? make a summary not more than 250 words! cewah!! this is not an exam or some sort lah, haha. those days are long left behind.

but in today's blogging associate big time with the picture!




NO! it got nothing to do with colour of shirts they are wearing (including me)


NO! it is not why people are like interested with something that they crowded the one place


NO! it is not even the flocking of girls near me


NO! it is not related to the venue and time!



here is a hint : one word associated with no one and a twin 'S'




get it??



YES! the key word is 'ass'!


excuse me, but I don't mean to be vulgar or anything, if someone is offended I apologize in advance
( but I am about to talk about myself, so why am I apologizing to you? haha )

as you can already see in the picture, it seem I got a hell of an ass! haha!
it is so weird to talk about your own buttocks in public blog, but this I think I like to share.
when people say nobody's perfect this imply to myself too.
As you can see in the picture, my imperfection may lead to my buttocks
I mean, look at it, it is above normal! 

I got tease a lot by people : friends at school even family
Yup! one of my uncle love to bring that up a lot, and would infect such nasty sarcasm to me when I was a kid
when you were a kid, teasing can demoralize you, and could even effect a kids attitude and even disturb them mentally
I use to hate myself when people talk like that, I even thought of nasty things back them, but alhamdulillah never done any of them
but I am grateful, because in my own small family, they never ever bring that up. they love me just the way I am

I sometimes wondered why am I created like this, perhaps  there is a reason to all this
so I stop worrying about how I look and just accept what people have to say
hence if you knew me, you can even see me make a joke about my own ass
and I won't say a word of protest when people mock me of my butt

I heard people with big ass have even bigger heart!
I guess when you have one weakness, you also gain strength in something else too.
( I think I have wrote something about this before :D )
plus one known advantage of having a hell of an ass : I got extra cushion when I sat. hee hee

anyone know what other benefit of bearing such big ass? haha

so in today's blogging I am trying you guys to 
accept who you are and embrace your own quality and to be grateful in every way you can

no matter if you have a big butt, to tall, to skinny, to short, to fat or what so ever, don't let people drag you down just because they say you are weird : keep in mind that these people who teases you can't dare to accept their own weakness that's why they act like that.

chin up, and walk proud!




"because this one hell of a SEXY ass. don't you agree? "