Home


Tuesday, December 21, 2010

Kata capik

Ini antara kami dialogkan sebentar tadi tatkala kebosanan
Hafiz Hamdan tanyakan kerja untuk di buat
tetapi di celah Syafiq Mustafa kata kan bahawa kita semua tidak besyukur


masa tiada apa-apa kerja nak buat, kau mintak kerja


bila kau da penuh kerja, tak hendak buat pule


masa ada masa panjang nak main pun da muak


bila assignment bertimbun sibuk nak main game




ingat-ingatlah ; 


muda sebelum tua
sihat sebelum sakit
kaya sebelum miskin
"lapang sebelum sempit"
hidup sebelum mati

6 comments:

mea.shizuka said...

syafiq mustafa**

Don Juan said...

dude kau bold kan lapang sebelum sempit? orang bold kan lah yang hidup sebelum mati tu.

Hafiy Halim said...

suke benar mea shizuka sebut abg dia

wan: aku bold kan ikut keadaan, kt situasi nie pasal masa lapang dan kesempitan

amar said...

nih lagu nasyid kan?
wah, aku remember lagu nasyid!

kredit untuk aku

Fee dAs said...

mnusia mmg cm2 ea.samat aku x cm2..aku wt esemen.ha3

amar sungguh kebajetan d c2 ye XD

Hafiy Halim said...

pergh mmg kebajetan sungguh ar amar
kau mmg bagus fidot
setia menepati masa
hehe