Home


Thursday, November 11, 2010

SORRY

sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry I'M TRULY SORRY sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry PLEASE FORGIVE ME sorry sorry sorry
sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry SO SO SORRY!

Wednesday, November 10, 2010

Torned....to pieces!



I FEEL LIKE DYING




IT HURT BUT I DESERVE THAT MUCH AND MUCH MORE







Kantoi selamber

tatkala peperiksaan yang bakal menjelang tak lama lagi(esok)
tatkala sekarang memang tiada apa-apa input dalam kepala aku tentang perihal peperiksaan
macam mana mahu jawab esok? kantoi bersahaja

Tuesday, November 9, 2010

Moving moutain

[the title goes as I am hearing that particular song by usher]


emotion went wild like wild horses
it is hard to tame that wild feeling
you need a lot of strength and it is almost impossible


why am I writing this for a sudden?
n why am I listening to this song over and over again
(actually I just knew this song and it is nice)
plus, I do not sure what am I feeling now
Insecure perhaps.
I'm not so sure.
I would like some rest


I am going nuts!
I am nuts! [kacang(s)?!]

Monday, November 8, 2010

pleading to say sorry

aku dari kecil memang seorg yang sangat lurus 
sangat tidak tahu apa-apa
suci bersih!
tetapi semakin besar aku semakin kotor kesucian itu


masa dekat sekolah rendah, mencarut jangan harap nak keluar dari mulut kecil nie
nak marah pun tak pandai, nak buat salah, nak buat masalah disiplin pun jangan harap nak tengak si hafiy nie buat.
cikgu marah pun sudah cukup menakutkan bagi si kecil ini.
memang budak baik la masa sekolah rendah


masuk sekolah menengah sekejap untuk lima bulan
dekat sini mula membesar, kawan pun da lain
kawan sume makin hebat
pengaruh pun tidak kurang mantap nyer
kat sini la belajar mengutuk, mencaci, memaki
ada juga niat mahu ponteng dan buat masalah
tapi masih tersekat niat sebab risau...
dengan kata lain di sekolah menengah tidak la jahat mana
tetapi sudah mula tunjuk belang


lepas lima bulan berpindah ke Grik(MRSM)
sekolah ini memang bagus, tak di nafi kan
memang banyak benda belajar masa ini, banyak benda baru
jumper budaya baru, slang baru, kaum baru(orang asli), ilmu baru
semua baru. di sini juge belajar benda tidak elok jugak
makin tecemar otak masa ini, kawan-kawan memang pengaruh kuat
benda yang tidak patut tahu pun terus tahu
bayangkan umur muda-muda macam itu da tahu banyak benda macam macam
akhlak aku memang kene ketuk masa tuh
memang banyak benda tidak patut aku lakukan,
degil aku masa di gerik nie..mula mendajal sedikit


kemudian masok jasin pule,
dekat sini tidak banyak benda jadi, sebab jadi pengawas
jadi kene baik-baik jer..tapi ada jer buat dajal
halau budak keluar blok tapi aku dok dalam blok jer
ada kala masa spotcheck aku jugak yang tolong simpan barang haram bebudak nie
tetapi masa di jasin memang tidak banyak benda jadi


abis tingkatan 5 masuk matrik, ini lah mula kesucian konon nyer di robek
mulut makin menjadi-jadi..mencarut itu pekara biasa
mulut aku memang laser sikit, bila mencarut atau kenekan orang memang pedas
kat sini aku kenal macam macam orang,memang aku tidak sangka orang macam ini wujud
aku tekun mendengar kawan becerita, sian tunjuk video kadang-kadang
kite hidup ini ada juga lorong hitam, aku buat banyak benda bodoh kat matrik
orang di matrikbelajar, aku banyak main jer, buang masa, buat dosa jer


sekarang di UKM, perangai aku memang tak jadi baik ke apa lah
makin teruk jer..aku buat banyak salah dalam hidup aku ini
aku kecewakan banyak orang selama pengenalan aku dengan mereka
adakala aku baik adakala aku macam setan
aku pernah janji pada diri sendiri aku mahu buat orang sekeliling aku gembira tetapi aku gagal lakukan semua itu
malah aku kecewakan mereka lagi, adakala aku hancurkan kepercayaan mereka pada aku,
aku tidak tahu sama ada aku sengaja lakukan semua itu
aku mungkin tidak dapat kawal diri, hidup ini bukan senang, aku ini kalau emosi tergangu memang benda yang tak masuk akal aku buat, walaupun benda yang aku tidak pernah lakukan
aku memang tidak pandai nak uruskan emosi dan mental sendiri


aku ini bukan la baik seperti yang di sangka
mungkin aku lah yang orang kata setan bertopengkan manusia
kebelakangan ini aku memang tidak stabil emosi dan mental
dan aku lakukan benda yang aku tidak patut aku lakukan
sekarang nie minta maaf memang tiada guna


I guess I just got to bare the pain till death
I don't expect to be forgiven but still I am sorry

Distorted Zones





Caution!!

please step away when this kid is:

mentally disturbed 

sugar rush

bad mood

to happy

sleeping

over reacting 

sloppy

crazy

unwell

seem not to be normal

sad

and if being too quiet 


What so?!





UTTERLY RIDICULOUS!





The Truth

So it is..

So hard to say sorry


So hard to say good bye


So hard to plead to stay


So hard to give another chance?

Saturday, November 6, 2010

Tears





mudah sangat untuk aku menangis kebelakangan ini

Friday, November 5, 2010

Adulthood

It has been a very long day...



My heartfelt condolence for the family of Syazwan Asyraf for the demise of a student, a friend and a son.


We shed tears for this irreparable loss.

Nevertheless,

Happy Birthday.

5 November 2010 (Friday)

Monday, November 1, 2010

sukar benar exam kimia sebentar tadi


no tempat duduk :101
jam peperiksaan bermula :12:00:00
tarikh peperiksaan : 1 november


baik tidak payah baca jika macam tadi


tension aku!