Home


Friday, August 27, 2010

Tertinggal(pokai)

Semalam memang seronok dapat keluar sehinggakan tidak tidur semalaman
remaja la katakan, memang tidak lari dari mahu cari keseronokan
semalam jalan punya la jalan
terlampau teruja mahu tonton wayang lewat malam(late night movie)
sehingga bila mahu bayar di kaunter aku baru sedar;


DOMPET AKU TERTINGAL!!


memang memalukan kerana seorang lelaki tidak berduit langsung sedangkan dia tahu dia mahu keluar
nasib aku baik kerana ada kawan yang sangat bersimpati dengan aku
(ayat tidak tahan-simpati; hina sahaja bunyi)
mereka menghulurkan bantuan kewangan dan membayar segala pembelanjaan semalam
aku cukup terharu dengan mereka
sangat baik


kredit kepada: HanieM, IrWan, DeeBa, AzEEm, SaL, dan ArI(member baru kami-baru kenal semalam)


kami ke i-City, malang nyer bila kami sampai sudah tutup
dapat la juga snap beberapa gambar di sana




p/s; aku memang selalu tertinggal barang
ibu pernah cakap


"awak nie memang kalau tidak tertinggal apa-apa, bukan Hafiy la tuh"


ahaks! malu nyer aku.
(blushing: senyum tersimpul)

4 comments:

Hafiz Hamdan said...

man aku taktau korang sampai gi icity. =.=

Aan said...

kalau aku nak pnjam kn duit snggup balik rumah dr keluar dgn aku. huu

hanniem said...

hafiy...xplu kowt nk mlu2...hhu..wateva...seyes besh gler dpt hang out ngn korunk sume....1st tyme x tdo......hoho

Hafiy Halim said...

Aan, bukan niat aku nak buat mcm tuh
aku da lah naek keter org
da sampai baru aku sedr aku x punya dompet pada aku
mmg aku x dapat nak pulang mintak family duit lar
(aku sampai nak gado ngn bapak aku tau masa xder duet tuh)