Home


Wednesday, May 19, 2010

Fakta mengarut sungguh!

Dalam pukul 6 petang
aku mula bertukar mesej pesanan ringkas bersama Khairul Azhan
mungkin terlalu merindui sahabat comel aku ini


aku bertanya lah tetang beberapa pekara
selepas betukaran beberapa mesej pesanan ringkas
aku menerima satu fakta yang pelik


satu falsafah hidup yang tidak pernah aku dengar
dan aku tertanya, bagaimana dia boleh hidup sebegitu
sesungguhnya falsafah hidup ini bukanlah milik Khairul Azhan
akan tetapi orang lain yg di rahsiakan identiti nya


aku tertarik akan falsafah hidupnya
lebih kepada pelik kerana aku rasa ianya sangat bodoh




falsafah yang aku dengar:


"dia hanya berkawan masa 'present' sahaja"


maksudnya,
dia hanya kawan dengan sesiapa pada masa itu sahaja
menjadikan masa lain kamu bukanlah kawan bagi dia


contoh,
kamu bersekolah dengan ia dalam satu tahun,
makna
kamu akan kawan dengan dia di sekolah dalam masa setahun sahaja 

3 comments:

amar said...

yyup, tapi kita mesti teruskan hidup, jangan pandang belakang balik!!!

Hafiy Halim said...

but still
itu agak bodoh!

mr. weird said...

well..dats people..stiap manusia berbeza..hehee