Home


Monday, May 17, 2010

Bebelan hati

x
Ada orang mengatakan saya ini sangat kurus
bila aku tatap hadapan cermin aku terfikir
mungkin mereka benar

tapi apabila aku naek atas penimbang
skala menunjukkan berat aku dalam linkungan 60kg
(blogger enggan memberitahu berat sebenar)

ketinggian aku melebihi 170cm
ini bermaksud aku ada BMI(body mass index) yang normal
akan tetapi itu lebih menjurus ke underweight bagi lelaki dengan ketinggian aku

masalah nyer aku seorang yang kuat makan
jangan cakap lar,
kalau kami keluar dinner bersama keluarga diluar
aku dan bapa tersayang akan mula buka langkah dahulu
berebut atas medan perang yakni penuh dengan gourmet yang menyelerakan

tapi kenapa aku masih begini?
macam mana nak jadi tough kalau begini
*chuckles-lawak sedikit disini


blog ini di inspirasi kan oleh dayah 
setelah kami berbual seketika di MUKABUKU yakni facebook
terima kasih




*mendengar lagu sweet caroline dari David Archuleta
dan Need you now dari Lady Antebellum semasa mem-Blog

2 comments:

af3b_p!LaH said...

haha..

Hafiy Halim said...

ko rasa aku patut makan lagi byk?