Home


Thursday, March 25, 2010

KAWAN LAMA JADI BARU

semalam sekian lama nya( dalam bape tahun entah-tak ingat)
aku dapat nombor telefon kawan lama dari seorang teman( yakni kekasih kawan lama aku juga)

sangat menyayat hati detik itu,
tadi aku tidak la sedih atau gembira mana( biasa je)

lama tak jumpa tetiba muncul.
pelik juge aku sebenarnya
dia mula-mula add aku di FACEBOOK
kemudian aku dapat nombor kawan ku itu

kami tidak SMS lama( yakni aku busy study untuk PSPM)
dia seolah-olah kekok dengan aku
(hmm... macam mana aku tahu ya? bukan aku SMS je ke??? ahhh! gasak la, hyperbola sedikit)

tapi tak apa la, 
aku sebenar nya gembira dapat IN-TOUCH dengan kawan lama aku tu.

cuma kali ni lain sudah kot.
kami dua-dua sudah besar so dua-dua sudah banyak perangai.

jadi, lain kali kami betol-betol bejumpa dan besemuka...
kami berdua akan besemuka sebagai orang baru...

KAWAN BARU


apa-apa pun terima kasih syathbi sebab tegur aku dulu ye
owh..kawan aku itu lelaki bukan perempuan yea- kalau perempuan saya gelar chick
ops.. gurauan semata-mata(bukan racist atau sexist)
 

No comments: